Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2017 07:07 - 5 САНТИМЕТРА ОТ ЛЮБОВТА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 5121 Коментари: 44 Гласове:
24

Последна промяна: 30.05.2017 07:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image 
... нарисувах си пощенска картичка
с графитче, останало ми от часовете по математика,
представих си как ще си я изпратя от Великденските острови,
от Гренландия, от Архипелаг Гулаг,
мислех си, че годините ми без теб се делят на секунди,
които не ти подарих,
броих ги – адски тъп ученик,
ненаучил таблицата за умножение, в която моите 69 целунки
се превръщаха в 69 арестувани пеперуди
над татуираните ти, обръснати от северните ветрове,
прекрасни твои пролетни хълмове,
казах си – искам да те целувам там, долу – на свещените 5 сантиметра,
които Господ ми сгромоляса, за да мина света като пич,
да се смъкна в Колорадските каньони на твоите женски лудости,
да те разпъвам между громолежа на Ниагарските водопади
и свистежите на Сахарските гибли –
неозаптима из своите разбягващи се представи за уютен мъж,
в които си мека като момина сълза,
от дъжд на вятър да ти казвам колко съм безопасен –
същински пролетен охлюв, който пълзи по земетръсните ти хълмове
и 7 по Рихтер за него е кеф,
оооооо! – живей като барманка
край срутващите се зад гърба ти айсбергови шишета с малко уиски без лед,
ще те гледам как се движиш – тръгнала капка по скулата на света,
мъчна Жена си – трябва да те събарям като седем Китайски стени
върху своя родилен миндер,
вземи, че ми напиши пощенска картичка за Гергьовден –
и да те прегърна като бяло агънце,
преди да съм извадил от канията ножа
и да отрежа пъпната връв на света.




Гласувай:
28



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - ооооо, земетръсно
30.05.2017 07:12
ооооо, земетръсно
цитирай
2. yotovava - щастливка е тая жена, която буди ...
30.05.2017 07:13
щастливка е тая жена, която буди такива картини у теб
цитирай
3. yotovava - някой казвал ли ти е, че си космоп...
30.05.2017 07:13
някой казвал ли ти е, че си космополитен?
цитирай
4. yotovava - вселената диша чрез тия стихове, ...
30.05.2017 07:14
вселената диша чрез тия стихове, това не е римуване, а напластяване на поетични слоеве един връз друг, малцина го могат
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - ооооо, земетръсноМдаа. . . тр...
30.05.2017 07:15
yotovava написа:
ооооо, земетръсно

Мдаа... трябваше да му сложа (18+)! Или - "Забранено за вмирисани на хламидии ялови бездетки с кърпени черни клинове!" :-)))))))
Чу
цитирай
6. yotovava - не е речетатив с препънати строфи, ...
30.05.2017 07:16
не е речетатив с препънати строфи, допълнително скопявани от гонене на римите, а поезия, която извира от недрата на душата
цитирай
7. yotovava - То за възприятие на такава поезия си трябват сетива, ама не всекиму е дадено.
30.05.2017 07:17
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
ооооо, земетръсно

Мдаа... трябваше да му сложа (18+)! Или - "Забранено за вмирисани на хламидии ялови бездетки с кърпени черни клинове!" :-)))
Чу

цитирай
8. deleted-4udovi6teto - щастливка е тая жена, която буди ...
30.05.2017 07:27
yotovava написа:
щастливка е тая жена, която буди такива картини у теб

Прекрасно момиче.
Чу
цитирай
9. deleted-4udovi6teto - някой казвал ли ти е, че си космоп...
30.05.2017 07:28
yotovava написа:
някой казвал ли ти е, че си космополитен?

За пръв път го чувам, ама е космически кеф! :-)))))))
Чу
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - вселената диша чрез тия стихове, ...
30.05.2017 07:28
yotovava написа:
вселената диша чрез тия стихове, това не е римуване, а напластяване на поетични слоеве един връз друг, малцина го могат

Дай, Боже, всекиму!
Чу
цитирай
11. pvdaskalov - * ! *
30.05.2017 07:38
Аз пък се чудя защо си избрал числото 69.
Ако го гътнеш надясно, ще заприлича на зодиакалния знак на раците. Ако оцифриш старогръцките букви на АТЕНА, ще получиш за сбор числото 69, срещано често в проекта на Партенона...
А какво ще каже колежката-инженер, не зная, но най-добре е да не се меси там, където може да сбърка. Отговорно е!
Поздрави, чичовото!
Завиждам ти на яките нерви...
цитирай
12. redabyss - Втори ден тайнства от думи. Могат да ...
30.05.2017 07:39
Втори ден тайнства от думи.
Могат да разрушат основите
под краката на всяка жена.
Дано тази,за която е писано
не те чете,че ще е свършена.
цитирай
13. deleted-4udovi6teto - Аз пък се чудя защо си избрал числото ...
30.05.2017 07:41
pvdaskalov написа:
Аз пък се чудя защо си избрал числото 69.
Ако го гътнеш надясно, ще заприлича на зодиакалния знак на раците. Ако оцифриш старогръцките букви на АТЕНА, ще получиш за сбор числото 69, срещано често в проекта на Партенона...
А какво ще каже колежката-инженер, не зная, но най-добре е да не се меси там, където може да сбърка. Отговорно е!
Поздрави, чичовото!
Завиждам ти на яките нерви...

Чичо Пепи, никакви тайни няма тук, просто е - пиша писъмца до момичето, което ти познаваш тъй добре.
Благодаря.
Чу
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - Втори ден тайнства от думи. Могат да ...
30.05.2017 07:41
redabyss написа:
Втори ден тайнства от думи.
Могат да разрушат основите
под краката на всяка жена.
Дано тази,за която е писано
не те чете,че ще е свършена.

Благодаря, Ред.
До нови срещи - и все тъй вбесявай тъпаците!
Чу
цитирай
15. redabyss - Чу!Винаги си бил Велик, но после...
30.05.2017 07:42
Чу!Винаги си бил Велик,
но последните два стиха са Величина.Поне според моя консуматорски апетит.Горко на онази,която се влюби в теб.Тя ще се моли Бог да те забрави при нея.
цитирай
16. redabyss - Не съм искала да ги вбесявам, но така ...
30.05.2017 07:42
Не съм искала да ги вбесявам,но така се случва.
цитирай
17. redabyss - Прегръдки и чудесен ден. :)
30.05.2017 07:43
Прегръдки и чудесен ден. :)
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - Чу!Винаги си бил Велик, но после...
30.05.2017 07:44
redabyss написа:
Чу!Винаги си бил Велик,
но последните два стиха са Величина.Поне според моя консуматорски апетит.Горко на онази,която се влюби в теб.Тя ще се моли Бог да те забрави при нея.

Дано да я "забрави", Ред, и аз това искам!
Чул те Бог!
Чу
цитирай
19. deleted-4udovi6teto - Не съм искала да ги вбесявам, но така ...
30.05.2017 07:46
redabyss написа:
Не съм искала да ги вбесявам,но така се случва.

Тогава ги отминавай с презрително мълчание, това ги вбесява още повече.
Особено родените на 03. 03. 1958-а година ялови бездетки с дебели вмирисани задници! :-)))
Чу
цитирай
20. deleted-4udovi6teto - Прегръдки и чудесен ден. :) Пр...
30.05.2017 07:46
redabyss написа:
Прегръдки и чудесен ден. :)

Прегръдка и от мен, бъди здрава!
Чу
цитирай
21. favn56 - Греховни мисли ми навя, Валери, ...
30.05.2017 09:09
Греховни мисли ми навя, Валери, рано-рано сутрин с кафето :)))))))))))))
Хубав грях е това.
цитирай
22. xubavka - Оригинална бяла поезия си написал, Валерий!
30.05.2017 12:14
След вчерашният прочит на Железников, ни остави без дъх, но днешната огледална математика си е направо окончателна присъда, без право на обжалване! Накарай Я просто да се влюби! Гениално е!
Таня
цитирай
23. slaveya66 - Мнооого смело, пред цял свят. Бо...
30.05.2017 12:48
Мнооого смело, пред цял свят. Болезнено споделено.
Коя е тази жена, да и кажем да побърза?!
Дано не е само някоя химера само.
Всичко добро!
цитирай
24. deleted-4udovi6teto - Силно!!! Поздрави!!! Благод...
30.05.2017 14:18
emocionalnost написа:
Силно!!! Поздрави!!!

Благодаря.
До нови срещи!
Чу
цитирай
25. deleted-4udovi6teto - Греховни мисли ми навя, Валери, ...
30.05.2017 14:19
favn56 написа:
Греховни мисли ми навя, Валери, рано-рано сутрин с кафето :)))))))))))))
Хубав грях е това.

А представяш ли си какви мисли ще ти нахлуят довечера с бирата, Фавне? :-))))))))))))
Чу
цитирай
26. deleted-4udovi6teto - След вчерашният прочит на Желез...
30.05.2017 14:20
xubavka написа:
След вчерашният прочит на Железников, ни остави без дъх, но днешната огледална математика си е направо окончателна присъда, без право на обжалване! Накарай Я просто да се влюби! Гениално е!
Таня

Благодаря, мила Таня!
Това правя всеки Божий ден.
Чу
цитирай
27. deleted-4udovi6teto - Мнооого смело, пред цял свят. Бо...
30.05.2017 14:20
slaveya66 написа:
Мнооого смело, пред цял свят. Болезнено споделено.
Коя е тази жена, да и кажем да побърза?!
Дано не е само някоя химера само.
Всичко добро!

Не е, не е химера, Славея.
Благодаря ти за добрите очи, с които ми четеш стиховете.
Чу
цитирай
28. starforlife - Валери, здравей!
30.05.2017 14:41
Ето тук:
http://kanibal.blog.bg/poezia/2017/05/29/shte-me-posreshtnesh-tam.1549067
се предполага, че ще бъде допуснат коментар, в който споменавам името ти, както и отправям един "призив" към домакина там и теб.

Ако коментарът ми не бъде допуснат - ще го пренеса тук, защото винаги така постъпвам: когато говоря "зад гърба" на някого, или на ЛС, или по друг начин го информирам, давайки линк къде се случва, за да се запознае с думите ми засегнатият.
(хайде да помислим сага как тогава някой би могъл да вмени на другиго, че съм по интригите, когато постъпвам така и особено пък в светлината, че стоя с имената и лика си и нося отговорност за думи и действия)

Поздрави, Валери! Пишеш повече от добре! Да не ти пука кой какво говори!
И най-вече: Адмирации, че стоиш пред аудиторията тук открито, като Мъж, който заявява кой е! Ценя високо това!

ж
цитирай
29. starforlife - Всъщност, без значение ще бъде ли допуснат или не коментара, направо да го цитирам. Още повече, че за двубой те уговарям там. ха ха ха
30.05.2017 14:45
14:36 - Аз да те обвинявам? Да не съм прокурор, че да го правя!
Просто те сигнализирам, че:
- Валери е излязъл пред хората с името и лика си и само дори и това, го превръща в Някой, а ти си просто един Г-н Никой!
- Ти правиш абсолютно същото - висиш на въпросната "първа" и, ако за него според мен е истина, че не той се помпа, за теб съм убеден, че го правиш ти.
- Ти не радееш за това кой виси на "първа", защото има още поне 10 човека, чиито всеки един постинг 100% се курдисва там, а просто завиждаш, че човекът пише в пъти по-добре от теб, чувстваш се комплексиран и понеже не можеш да го надскочиш - се изявяваш по този тъп и кретенски начин.


Защо не го предизвикаш на поетичен двубой например?
ОК, понеже намекваш, че все едно не смея да му напиша каквото и да е - ето, аз ще Ви бъда арбитър.
Хей сега ще се опитам да уговоря човека когато ти кажеш - да бъде на линия...
Аз също ще се опитам да бъда...
И аз ще Ви давам теми, а Вие в реално време ща стихоплетствате.
Тогава сам ще се убедиш, че не само Валери, а дори самият аз, ще те сложим в малкото си джобче по отношение на това.
Еее, щом това е факт (а то е - че той е на светлинни години пред теб в създаването на рима), защо мислиш, че ти имаш по-голямо право и оправдание да си на въпросната "първа"?

Ами НЕ - Той има много по-голямо право и, ако аз трябва да избирам м/у двете "злини" - ще избера него.
Най-малкото, казах, защото той стои пред всички с лика и името си и по този начин е поел отговорност за действията си, докато ти както също вече казах - си един г-н никой, който няма да има куража да премери сили с въпросния, залива въпросната "първа" с недодялана поезия, но седнал да говори по адрес на други и то превъзхождащи го в пъти.

Отново повтарям: Аз смея да твърдя, че не Валери помпа постингите си, както и, че точно ти пък помпаш своите.
Или не си съгласен с мен?

Коментарът чака одобрение
Постинг: Ще ме посрещнеш Там....
Автор на постинга: kanibal
цитирай
30. deleted-4udovi6teto - Ето тук: http://kanibal. blo...
30.05.2017 14:52
starforlife написа:
Ето тук:
http://kanibal.blog/poezia/2017/05/29/shte-me-posreshtnesh-tam.1549067
се предполага, че ще бъде допуснат коментар, в който споменавам името ти, както и отправям един "призив" към домакина там и теб.

Ако коментарът ми не бъде допуснат - ще го пренеса тук, защото винаги така постъпвам: когато говоря "зад гърба" на някого, или на ЛС, или по друг начин го информирам, давайки линк къде се случва, за да се запознае с думите ми засегнатият.
(хайде да помислим сага как тогава някой би могъл да вмени на другиго, че съм по интригите, когато постъпвам така и особено пък в светлината, че стоя с имената и лика си и нося отговорност за думи и действия)

Поздрави, Валери! Пишеш повече от добре! Да не ти пука кой какво говори!
И най-вече: Адмирации, че стоиш пред аудиторията тук открито, като Мъж, който заявява кой е! Ценя високо това!

ж

Не чета извратеняци.
Няма какво да правя при тъпоидално-кретеноидните полигорални шизофреници и канибали.
Благодаря.
Чу
цитирай
31. deleted-4udovi6teto - 14:36 - Аз да те обвинявам? Да не съм ...
30.05.2017 14:55
starforlife написа:
14:36 - Аз да те обвинявам? Да не съм прокурор, че да го правя!
Просто те сигнализирам, че:


Отново повтарям: Аз смея да твърдя, че не Валери помпа постингите си, както и, че точно ти пък помпаш своите.
Или не си съгласен с мен?

Коментарът чака одобрение
Постинг: Ще ме посрещнеш Там....
Автор на постинга: kanibal

Имам един никнейм - и това е 4udovi6teto, чувал съм обвиненията, че съм се бил "размножил"
Смешно е, имам по-важна работа от целодневното кесене в Блог.бг. Колкото до "помпиерската" дейност, не знам дори как става.
Благодаря.
Чу
цитирай
32. to4icata111 - Беше ми интересно
30.05.2017 17:03
да прочета! Текст богат на изразени средства, пораждащ потоци от фантазия.
Поздравления!
цитирай
33. redabyss - Жоро, остави двубоите между пое...
30.05.2017 17:54
Жоро,остави двубоите между поетите.
Те са поети,Не са бойни петли,въпреки,че и това се случва.Нека си пишат стиховете.Аз това искам-да чета думички.......
цитирай
34. ganini - Маестро,
30.05.2017 19:41
Ти някак си правиш забежки и от звънкия и ритмизиран с благозвучни рими стил отиде в този твърде необичаен похват за изразяване. Малко вече Маяковски от българските земи...
цитирай
35. deleted-4udovi6teto - да прочета! Текст богат на изразени ...
30.05.2017 19:51
to4icata111 написа:
да прочета! Текст богат на изразени средства, пораждащ потоци от фантазия.
Поздравления!

Благодаря.
Чу
цитирай
36. deleted-4udovi6teto - Жоро, остави двубоите между пое...
30.05.2017 19:52
redabyss написа:
Жоро,остави двубоите между поетите.
Те са поети,Не са бойни петли,въпреки,че и това се случва.Нека си пишат стиховете.Аз това искам-да чета думички.......

Аз не участвам в битки, защото не търпя огорчението в очите на победените.
Чу
цитирай
37. deleted-4udovi6teto - Ти някак си правиш забежки и от зв...
30.05.2017 19:52
ganini написа:
Ти някак си правиш забежки и от звънкия и ритмизиран с благозвучни рими стил отиде в този твърде необичаен похват за изразяване. Малко вече Маяковски от българските земи...

Правя го от много години, Маестро.
Не съм се венчал за римите.
Благодаря.
Чу
цитирай
38. deleted-4udovi6teto - 14:36 - Аз да те обвинявам? Да не съм ...
30.05.2017 20:02
4udovi6teto написа:
starforlife написа:
14:36 - Аз да те обвинявам? Да не съм прокурор, че да го правя!
Просто те сигнализирам, че:


Отново повтарям: Аз смея да твърдя, че не Валери помпа постингите си, както и, че точно ти пък помпаш своите.
Или не си съгласен с мен?

Коментарът чака одобрение
Постинг: Ще ме посрещнеш Там....
Автор на постинга: kanibal

Имам един никнейм - и това е 4udovi6teto, чувал съм обвиненията, че съм се бил "размножил".
Смешно е, имам по-важна работа от целодневното кесене в Блог.бг. Колкото до "помпиерската" дейност, не знам дори как става.
Благодаря.
Чу

Потвърждавам!
Чу
цитирай
39. redabyss - Пак си праведен, Чу. :)Благодаря за ...
30.05.2017 20:07
Пак си праведен,Чу. :)Благодаря за мъдрата дума.Не бях мислила за огорчението след това. :)
цитирай
40. deleted-4udovi6teto - Пак си праведен, Чу. :)Благодаря за ...
30.05.2017 20:19
redabyss написа:
Пак си праведен,Чу. :)Благодаря за мъдрата дума.Не бях мислила за огорчението след това. :)

Горчивото нека бъде само в утринното ти кафе, мила Ред, нивга в деня ти!
Лека вечер!
Чу
цитирай
41. vedrina - !!!
30.05.2017 20:37
Мани, мани... - как го сътвори...!!!
цитирай
42. deleted-4udovi6teto - Мани, мани. . . - как го сътвори. . . ...
30.05.2017 20:59
vedrina написа:
Мани, мани... - как го сътвори...!!!

С обич, Ведрина.
С обич.
Не познавам друг начин на писане.
Чу
цитирай
43. redabyss - Добро утро, Чу! :) Прегръдки и ...
31.05.2017 07:10
Добро утро,Чу! :)
Прегръдки и хубав ден! :)
цитирай
44. deleted-4udovi6teto - Добро утро, Чу! :) Прегръдки и ...
31.05.2017 07:48
redabyss написа:
Добро утро,Чу! :)
Прегръдки и хубав ден! :)

И на теб, Ред!
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9346421
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031